دستخط شاعر شبهای مهتاب

ستایش رشیدی ...شاعر شعر سپید

دستخط شاعر شبهای مهتاب

ستایش رشیدی ...شاعر شعر سپید

بسم الله
می نویسم برای شبهای مهتاب ،
که آسمان چشمانت به من هدیه داد
آسمان در دستان من است...
وقتی با قلم سر به سر ابرها می گذارم ...
ستاره دنباله دار شرقی ام...
یک روز از سمت صبح طلوع کن ....

بایگانی

هوای شعر

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

بسم الله 

هوای شعر یکجور نمی ماند...

شعر در حال و هوای من می چرخد و باران های موسمی مدام سربه سرش می گذارند ....

شعرهای من چاییده اند در هوای بی سرو سامان باهار....

من در شهری زندگی می کنم که پروانه دستفروشی می کند

و آدمها از سرمای تنهایی شان کنار خیابان شام غریبان گرفته اند..

شمع روشن می کنند ...

راست می گویی هوای شعر یکجور نمی ماند ...

شاید یک روز مردی عاشق از کوچه های شهر من عبور کند و دوباره بهار دلم جان بگیرد ...

آن روز هوای دلم شبیه غزلهای عشق آلوده ست ...

من از آن شهرهایی می خواهم که صبح هایش بهاری ...

ظهرهایش تابستانه با طعم قاچ های هندوانه باشد ...

از آن شهرهایی که حوالیه غروب پاییز شود

و دست در دستان تو خوشبخت ترین رنگ پاییزی باشم ...

دلم میخواهد شبهای مهتاب شهرم زمستانی باشد با برفی توأم

و ما با هم در شب نشینیه ستاره ها دسر برف و مربای توت فرنگی بخوریم...

 #‏ستایش‬

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۳۱
ستایش رشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی